Hvordan opretter jeg kundespecifikke timepriser?

Hvis du har kundespecifikke aftaler om timepriser, kan du i Minuba angive det på kunden. Det kan du gøre på to måder. Enten ved at erstatte et timeregistrerings-materiale med et andet, som har en anden pris/omkostning, eller ved at sætte en anden salgspris på timeregistrerings-materialer for denne kunde.

Du går ind på kunden ved at klikke på "Indstillinger" => "Kunder". Klik på den kunde du vil oprette en prisaftale på, her kan du i "Prisindstillinger" indsætte dine regler for kunden.

Hvis du f.eks. har en storkunde som du har aftalt en timepris med, kan du overskrive de normale timematerialer med andre timematerialer som i dette eksempel:

Hvis du har behov for at ændre flere timepriser, kan du overskrive de normale timematerialer med andre timematerialer som i dette eksempel, hvor Avanceret er anvendt:

I dette eksempel vil materialerne i 'Timemateriale' kolonnen, blive erstattet med materialerne i 'Erstattes med' kolonnen. Alle materialer som ikke er på denne liste vil blive registreret normalt. 

Alternativt kan du ændre salgsprisen på timeregistrerings-materialer som i dette eksempel:

I dette eksempel vil salgsprisen på materialerne i 'Timemateriale' kolonnen, blive erstattet med prisen i 'Pris' kolonnen. Alle materialer som ikke er på denne liste vil blive registreret normalt.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

Kommentarer