Hvordan fjerner jeg en tilknyttet medarbejder fra en ordre?

Det er muligt at tilknytte og fjerne tilknyttede medarbejder på en ordre både i webapplikationen og på appen.

Webapplikation

En tilknyttet medarbejder kan fjernes fra en ordre ved at åbne arbejdssedlen for den givne ordre og klikke på 'Medarbejdere' under 'Genveje' i højre panel. Sektionen 'Medarbejdere' åbnes på arbejdssedlen og du har nu muligheden for at redigere i tilknyttede medarbejdere. Du fjerner tilknyttede medarbejdere ved at trække dem fra kassen 'Tilknyttede medarbejdere' til kassen 'Tilgængelige medarbejdere'. Alternativt kan du markere et eller flere navne på listen over tilknyttede medarbejdere og klikke på '<<'.

App

Åben arbejdssedlen for den pågældende ordre. Klik derefter på menuen i øverste højre hjørne (tre vandrette streger) og vælg 'Medarbejdere' i menuen. En tilknyttet medarbejder fjernes fra ordren ved at klikke på krydset ud for den pågældende medarbejders navn. Klik 'Ok' i vinduet, der åbnes og medarbejderen fjernes fra ordren.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

Kommentarer