Hvorfor vises min rabat ikke på min grossistaftale?

Hvis du ikke får den aftalte grossistrabat vist på dine varer, er det sandsynligvis fordi din rabataftale for den pågældende grossist endnu ikke er indlæst. Du kan altid tjekke om der er indlæst en rabat aftale ved at gå til oversigten over dine grossistaftaler. Denne har du adgang til via webapplikationen.

Du klikker på tandhjulet i øverste højre hjørne, og vælger 'Administration' i menuen. På listen vælger du 'Grossistaftaler' ved at klikke på navnet eller ved at klikke 'Vis' ude i højre side af linjen. 'Vis' bliver synlig, når du fører musen hen over linjen.

Du ser nu en liste over alle dine grossistaftaler. Ud for hvert enkelt grossistnavn er det angivet, om der er registreret en rabataftale eller ej og hvilken dato aftalen er registreret. Det er også på denne måde du tjekker om vi har den nyeste rabataftale registreret. Du kan se yderligere informationer ved at vælge den pågældende grossistaftale, ved at klikke på grossistnavnet, eller på 'Indstillinger' ude i højre side af linjen under 'Handlinger'. 'Indstillinger' bliver synlig, når du fører musen hen over linjen.

Du ser nu alle indstillinger for den pågældende grossistaftale. I sektionen 'Rabataftale' angives det på statusbjælken, hvor langt registreringen af din rabataftale er nået. Det er derfor også her du kan se om du selv skal foretage dig mere i processen eller om den endelige behandling ligger hos Minuba. 

Hvis den korrekte rabataftale er registreret i systemet, og du stadig ikke modtager din rabat, bedes du kontakte vores Support.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

Kommentarer