Virksomhedsindstillinger – oplysninger om din virksomhed og hvordan du redigerer dem

Her sikrer du, at oplysningerne om din virksomhed i Minuba er rigtige, samt at opsætningen passer til netop din virksomhed.

Det er især 2 ting der vigtige:

  • Oplysninger som vil fremgå på udskrifterne fra systemet (eks. arbejdssedler, ordrer, fakturaer mv.).
  • Måden du har opsat Minuba på giver dig mulighed for at spare tid

Sådan indtaster og ændrer du dine virksomhedsindstillinger

  1. Klik på tandhjulet i højre hjørne ("Indstillinger"), og vælg "Virksomhedsindstillinger".
  2. Du kommer nu frem til ”Rediger virksomhedsindstillinger”.
  3. Klik på det felt som du ønsker at udfylde eller rette
  4. Udfyld eller ret felterne til de oplysninger som du ønsker – se forklaringerne til felterne herunder
  5. Klik ”Gem ændringer” for at gemme det du har indtastet

 

Du skal frem til dette billede

 

 

Her har du mulighed for at tilknytte generelle informationer om din virksomhed til din profil. Du kan tilføje informationer om følgende områder:

  • Virksomhedsdetaljer
  • Mailindstillinger
  • Bankinformationer
  • Serienumre
  • Tilbud/ordre
  • Registreringer
  • Fakturering
  • Håndtering af PDF-dokumenter

Når du har foretaget de ønskede ændringer, gemmer du ændringerne ved at klikke på 'Gem ændringer' under 'Handlinger' i højre panel.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

Kommentarer