Hvordan fjerner jeg medarbejdere fra en afdeling?

Du kan fjerne medarbejdere fra en afdeling i webapplikationen. Klik på tandhjulet i øverste højre hjørne og vælg 'Administration' i menuen. I listen vælges 'Afdelinger' ved at klikke på navnet eller ved at klikke på 'Vis' i højre side af linjen. 'Vis' bliver synlig når du fører musen hen over linjen. Du får nu vist en liste over dine oprettede afdelinger. Vælg den afdeling du ønsker at fjerne medarbejdere fra ved at klikke på navnet eller ved at klikke på 'Vis' i højre side af linjen for den pågældende afdeling. Du fjerner medarbejdere fra en afdeling ved at trække dem fra kassen 'Tilknyttede brugere' til kassen 'Tilgængelige brugere'. Alternativt kan du markere et eller flere navne på listen i kassen 'Tilknyttede brugere' og klikke på '<<' for at fjerne de valgte brugere fra afdelingen.

På samme måde kan du tilknytte medarbejdere og brugere ved at trække dem fra kassen 'Tilgængelige brugere' til kassen 'Tilknyttede brugere' eller alternativt markere et eller flere navne på listen over tilgængelige brugere og klikke på '>>' for at tilknytte de pågældende brugere til afdelingen. Gem ændringerne ved at klikke på 'Gem ændringer' under 'Handlinger' i højre panel.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

Kommentarer